Останні новини

Новина

Додаткові витрати на керівництво і управління на понад 3 млн. грн. при зменшенні фінансування ЖКГ та автомобільних доріг на понад 4,6 млн. грн. у м. Фастів від 11.12.18 року.

На засіданні ХLVІ-ї (46-ї) позачергової сесії Фастівської міської ради VІІ скликання від 11 грудня 2018 року було прийнято чергові зміни № 1-XLVІ-VII до рішення міської ради від 23.12.2017 року № 15-XXХVІ-VIІ ”Про міський бюджет на 2018 рік”.

 

Загальні видатки бюджету міста Фастів, зокрема деякі їх складові зазнали змін. Відповідно заплановані зміни видатків на виконавчий комітет Фастівської міської ради виглядають наступним чином:

Згідно змін запланованих показників видатків виконкому міста Фастів від 11.12.18 року, найбільше зростання відбулося у видатках на керівництво і управління – на 15,16% або на 3 060 706 грн.

При цьому найбільше зниження запланованих показників видатків відбулося на:

Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства – на 41,6% або на 898 500 грн.

Будівництво інших комунальних об’єктів – на 11,21% або на 2 336 400 грн.

Утримання та розвиток автомобільних доріг – на 6,99% або на 1 400 000 грн.

Видатки бюджету забезпечують повноцінне функціонування та розвиток міста або району, забезпечуючи фінансування важливих витрат, зокрема освіту, охорону здоров’я, соціальний захист, комунальне господарство, утримання та розвиток автомобільних доріг тощо.

Додаткове фінансування забезпечує додаткові кошти на ті напрямки, де існує в них найбільша потреба. Відповідно зменшення фінансування за необхідності має бути у найбільш профінансованих видатках.

Наразі спостерігаємо важливість додаткових витрат на керівництво і управління виконкому м. Фастів на понад 3 млн. грн. при зменшенні фінансування ЖКГ та автомобільних доріг на понад 4,6 млн. грн.

 

Фото: http://finbalance.com.ua

346
2018-12-24

Додати коментар