Останні новини

Новина

Штабна кухня. Аналіз роботи команд обох кандидатів.

24 квітня 2019 року в прес-центрі інформаційного агентства "Українські Новини" відбувся круглий стіл на тему: "Штабна кухня: як спрацювали команди обох кандидатів у другому турі?", який був організований Громадською Організацією "Український Центр суспільного розвитку".

 

Експерти обговорювали: на які політтехнології зробили ставку команди кандидатів-учасників другого туру виборів? Наскільки прозорими були обидві кампанії з фінансової та правової точки зору? Які тренди в психології виборця були ефективно використані в ході виборів-2019?

 

Ігор Рейтерович, керівник політико-правових програм ГО «Український Центр суспільного розвитку»: «Нам було цікаво подивитися на ці вибори не лише з точки зору стандартної компанії, а й з точки зору, як кожен зі штабів обох кандидатів спрацювали, і що з нових технологій та механізмів буде використано в майбутньому. 2019 рік є особливим, нас очікують ще парламентські вибори, але якими вони будуть строковими або достроковими ми поки не знаємо , також у 2020 році нас чекають місцеві вибори. Те що було напрацьовано та відпрацьовано на цій передвиборчій компанії в технологічному плані значною мірою буде використано і на парламентській компанії».

 

За словами Ростислава Балабана, політолога, кандидата політичних наук, люди голосуючи за Зеленського, голосували за нове, новий бренд, новий кандидат, новий формат. «Попередню компанію дуже вдало використав Порошенко, а зараз, не говорячи про це, цей тренд використав кандидат Зеленський», - наголосив Ростислав. На думку Ростислава Балабана команда  Порошенка підігравала команді Зеленського для того, щоб Тимошенко вибити з другого туру. Головною помилкою чинного президента експерт вважає недооцінення свого опонента. 

 

«Проблема в тому, що великий потік інформації, який доходить до людей, змушує приділяти декілька секунд на подачу того чи іншого меседжу, а це дуже складно. Штаб Зеленського вигравав саме в цьому форматі, все було максимально спрощено та доступно і це швидко сприймалось», - зауважив Ярослав Макітра, керівник політичних програм Центру соціальних технологій "Соціополіс".

На думку експертів вся передвиборча компанія була ідеологічною. Всі кандидати намагалися приділити максимум уваги ідеологічним питанням, крім одного, який переміг. Вибори пройшли чесно та без фальсифікацій.  Також проблемою експерти вважають недосконале законодавче визначення агітаторів, їх фінансування, а також джерела фінансування політичних партій кандидатів.

 

67
2019-04-25

Додати коментар