Останні новини

Новина

Величезні черги в ПАТ «Київоблгаз»

Сьогодні, 10 вересня 2019 року, отримала купу «позитивних емоцій» від спілкування з працівниками Центру обслуговування споживачів природного газу ПАТ «Київоблгаз», що знаходиться в місті Вишневому.

 

Мені потрібно отримати довідку про відсутність заборгованості, для цього треба лише передати спеціалісту ПАТ «Київоблгаз» останні показники лічильника, які він повинен ввести в електронну базу і одразу видати  Акт звірки. Але, отримати цю довідку я не можу ще з минулого тижня, адже на минулому тижні, в ПАТ «Київоблгаз», не працювала електронна база. Прийшовши сьогодні знову, адміністратор зони ресепшн з незадоволеним виразом обличчя запропонувала взяти електронний квиток в терміналі електронної черги. Станом на 10 годину ранку я була 54 в черзі. На моє запитання, чи потраплю я сьогодні до спеціаліста, будучи 54 в черзі, адміністратор посміхнулася, і відповіла, можливо так, а можливо і ні. Загалом, на прийом людей працювало лише 2 оператори. Одну людину обслуговували годину і навіть півтори.

 

 

Я вирішила подзвонити на гарячу лінію  ПАТ «Київоблгаз», і запитати, чи можу я отримати таку довідку онлайн. Дівчина оператор відповіла, що необхідно прийти до відділення, яке обслуговує мою адресу, зайняти електронну чергу, яка по суті є живою чергою, тому що записатися онлайн в цю чергу я не можу, відстояти її і отримати довідку.

 

На момент відкриття центру у 2016 році планувалося обслуговувати щодня близько 400 споживачів, а на ділі, станом на 1320,  спеціаліст приймав лише 22 номер з електронної черги. Добре, якщо людина має змогу та час відстояти у черзі, а я не маю зайвого часу, аби відстоювати величезні черги, що формуються ще з восьмої години ранку. Працюючи журналістом в інтернет виданні «Слово Громади» я постійно стикаюсь з недосконалістю нашої державної системи.

 

 

За словами голови правління ПАТ «Київоблгаз» Дмитра Дронова, робота нового центру полягає не тільки в забезпеченні швидкого і комфортного обслуговування в одному місці, а й цілого комплексу інших послуг - починаючи від укладення договорів на розподіл і постачання газу, видачі довідок та консультацій по особовому рахунку, закінчуючи оформленням технічної документації на підключення до газової мережі, заміни газових приладів, їх ремонту та іншого. А що насправді ми бачимо на ділі? Велика черга, яку потрібно займати ще з самого ранку, обурені споживачі, ніякого комфорту та зіпсований настрій.

 

Велике прохання, від мене особисто, до керівництва ПАТ «Київоблгаз» звернути увагу на цю проблему та зробити все можливе для її вирішення.  

347
2019-09-10

Додати коментар