Останні новини

Блог

Які «казки» про ПАТ «Укрзалізниця» мер Фастова розповів журналістам 12.04.2018 у своєму кабінеті?

«12.04.2018 Михайло Нетяжук у своєму кабінеті дав прес конференцію для журналістів стосовно многомільйонних боргів які сьогодні місто винно ПАТ "Укрзалізниця". Варто почати з того, що ПАТ "Укрзалізниця вже неодноразово публічно пов

«12.04.2018 Михайло Нетяжук у своєму кабінеті дав прес конференцію для журналістів стосовно многомільйонних боргів які сьогодні місто винно ПАТ "Укрзалізниця". 

Варто почати з того, що ПАТ "Укрзалізниця вже неодноразово публічно повідомляла про наміри скасувати приміські потяги, якщо місцева влада не заплатить за пільговиків.

У 2016 році відшкодування за перевезення пільговиків не були передбачені у держбюджеті, а з 2017 року – перекладені на місцеві бюджети.

Про борг міста Фастова перед «Укрзалізницею» мер говорить: «Я більш ніж переконаний, що це питання буде розглядатися на державному рівні. Адже ці зобов’язання повинен був виконувати державний бюджет на виконання державних функцій – надання державних пільг, отож рішення повинно бути комплексне і державне. Тут одне місто саме по собі нічого не вирішить».

Але і у цих словах міського очільника - чергова маніпуляція.

По-перше, ми всі добре розуміємо реалії у яких сьогодні живемо. Якщо держава переклала зобов'язання по сплаті боргів на місцеву владу, то вже ніколи не буде повертатись до цього питання. Бо мотивацією такого рішення було те, що місцеві ради отримали значне наповнення бюджетів через реформу децентралізації, і зможуть самостійно розраховуватись із ПАТ "Укрзалізниця".

По-друге, для того щоб зобов'язати місцеві ради сплачувати борги за перевезення, державою вже готується відповідна нормативна база.


По-третє, ПАТ «Укрзалізниця» офіційно повідомила, що у разі сплати боргів Фастова, розгляне питання щодо збільшення кількості вагонів рухомого складу

По-четверте, керівництво та голови Трускавецької, Житомирської, Вінницької, Кировоградської, Полтавської, Миколаївської та інших міських рад, вже почали сплачувати борги перед ПАТ «Укразалізниця» з міських бюджетів. Це відбувається через, те що місцева влада розуміє усю покладену на них відповідальність перед містянами, та шукає рішення проблеми для того, щоб не робити містян заручниками некомпетентного муніципального та фінансового управління.

Ше одна цікава маніпуляція полягає у тому, коли Михайло Нетяжук під час спілкування із журналістами заявив: «Навіть якщо місто оплатить борг за пільгові перевезення, за словами міського голови, за цю суму коштів «Укрзалізниця» не зможе капітально відремонтувати навіть 2 залізничних потяги». Але у той же час Михайло Володимирович каже, що керівництво міста готове виділити кошти з міського бюджету на виготовлення проектно-кошторисної документації для добудови вокзалу, можливо, навіть розглянуть формат співфінансування будівництва.

Тобто міський голова спочатку стверджує, що по суті у ПАТ «Укрзалізниця» немає навіть грошей на ремонти потягів, а потім мер одразу запевняє містян, що у спільному фінансуванні, тобто  м. Фастів та ПАТ «Укрзалізниця» добудують вокзал у місті.


То постає логічне питання, за кого сприймає Михайло Нетяжук фастівчан, коли розповідає таки «казки», де грошей на ремонт потягів немає, а ось на добудову вокзалу ПАТ «Укразалізниця» знайде»? – розповідає керівник ГО «Платформа розбудови громад», Олександр Замула.

2154
2018-04-19

Олександр Замула

Керівник ГО "Платформа розбудова громад"